To mój pierwszy post więc na początek witam szanowne grono forum Octavi.
Od weekendu jestem szczęśliwym posiadaczem Octavi II 1.9 BXE.
O samym autko pewnie jeszcze napiszę i obfotografuję bo jest za prawdę powiadam urokliwą czeszką ale najpierw nie o tym....
Autko jak na mój gust jest bardzo w porządku jednak to mój pierwszy diesel więc od razu posprawdzałem go sobie VCDSem.
Na początek potrzebuję waszej opinii na temat turbiny - tyle się dziś udało zrobić
Robię to pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś nie tak.
Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ivvan82_132395.html
Czy wygląda na zdrową?
Z góry dzięki za wyrozumiałość
Właśnie chyba nic. Autko śmiga jak złotko. Zastanawiałem się tylko robiąc z tego wykresik że MAF zadane przez sterownik jest dość niskie niż te obserwowane na tym forum ale może to dlatego że te wklejane tutaj pokazują zazwyczaj anomalie. To co mnie jeszcze zastanowiło to że od 3500rpm sterownik zadawał coraz mniejsze doładowanie. Zastanawiałem się czy to prawidłowo.
Jeśli mówisz że jest ok to nie mam powodów żeby nie wierzyć.
Pięknie zakup mi się udał... Czeszka - Austriaczka z potwierdzonym 202k przebiegu z bezstłuczkową przeszłością.
pierwszy dynamiczny [nie do konca poprawnie zrobiony] to log Passata AVF, a dwa kolejne to statyczne silnika BXE ...
kolego ivvan82 zrob porzadnie logi , bo jak narazie w tym co wstawiles widac ze praca kierownic na postoju nie budzi zastrzeżeń, a to nie musi oznaczać , że pod obciążeniem bedzie podobnie ... :roll: :wink:
A to bardzo ciekawe. Mi się tylko moje logi wyświetlają. Pierwszy jest mój dynamiczny a potem 2 statyczne.
Robiłem tego samego dnia logi kumplowi na pasku 2.0 i tam wystąpił klasyczny notlauf i przeładowanie na 2601. Nie wiem czy ten generator internetowy nie łączy tych logów i wrzuca tego razem aczkolwiek tak jak mówię ja widzę tylko swoje.
A to bardzo ciekawe. Mi się tylko moje logi wyświetlają. Pierwszy jest mój dynamiczny a potem 2 statyczne.
Robiłem tego samego dnia logi kumplowi na pasku 2.0 i tam wystąpił klasyczny notlauf i przeładowanie na 2601. Nie wiem czy ten generator internetowy nie łączy tych logów i wrzuca tego razem aczkolwiek tak jak mówię ja widzę tylko swoje.
pierwszy log z linku jest ze sterownika 038 906 019 GQ czyli Passat AVF
Komentarz